People change, things go wrong, but always remember, life's go on.


Tumblr_lyf6mxrh8m1qhdkxco1_500_large

Nuuuu har jag kommit hem! Va i stan med faster och farmor och fikade och lite så! Fotade också, så lägger upp bilder lite senare, så håll utkik! Har haft jättemysigt iallafall, ska åka skridskor med Linnea och Fanny lite senare också, ladda för imorgon liksom (vi har skridskor på gympan) fyyyyy vad JAG HATAR SKRIDSKOOOR! Jag suger verkligen, kan typ inte ens stå på de, allvarligt:( Not funny:(((

Men anyways så hörs vi senare! Kommer nog blogga lite nu, fick blogglust, haha;)
puss på er älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Dennis

ÅH, tänker tillbaka till min skoltid när man var tvungen att åka skridskor.....det var fan mardröm :P



Fy satan vilken bild! Vet du vart detta är ifrån? :O



-Tack så mkt Elin!

2012-01-29 @ 23:01:42
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0